helpdesk
Behöver du hjälp?
Vår helpdesk
Du som företagare kan ringa vår helpdesk mellan 08:00 och 16:00. Alternativt ringer du din personliga IT-konsults direktnummer.
Vi tar mot ärendet och försöker avhjälpa dina problem via våra fjärrverktyg. Kan inte ärende lösas bokas en tid då vi kommer och besöker er.
Företags kunder telefoni ringer:
T: 0200 -18 88 88
För övrig support ring:
T: 0451-10101
Ring till oss
Fjärrsupport
Våra konsulter kan ansluta till din dator genom att du startar vår support mjukvara via denna ikon:
Ärendehantering
För dig med IT-avtal kan du välja att skapa ett ärende via vårt helpdesk system:
Våra verktyg
Engagemang & nyfikenhet
IT-världen är i ständig rörelse och det är inte alltid enkelt att hänga med i alla nya tekniska innovationer. Vi fungerar som din IT-avdelning och löser de vardagliga problem och frågeställningar som dyker upp.
Att jobba som IT-konsult på IP System förutsätter hög kompetens och ett ständig sug på att lära sig nya saker.