helpdesk
Behöver du hjälp?

Vår helpdesk

Du som företagare kan ringa vår helpdesk mellan 08:00 och 16:00. Alternativt ringer du din personliga IT-konsults direktnummer.

Vi tar mot ärendet och försöker avhjälpa dina problem via våra fjärrverktyg. Kan inte ärende lösas bokas en tid  då vi kommer och besöker er.

Företagskunder telefoni ringer:

T: 0200 -18 88 88

E: supporttele@ipsystem.se
 

För övrig support ring: 

T: 0451-10101

 

Ring till oss

Fjärrsupport

Våra konsulter kan ansluta till din dator genom att du startar vår support mjukvara via denna ikon:

Ärendehantering
För dig med IT-avtal kan du välja att skapa ett ärende via vårt helpdesk system:

Våra verktyg

islclient.jpg
digital Work

Engagemang & nyfikenhet

IT-världen är i ständig rörelse och det är inte alltid enkelt att hänga med i alla nya tekniska innovationer. Vi fungerar som din IT-avdelning och löser de vardagliga problem och frågeställningar som dyker upp.

 

Att jobba som IT-konsult på IP System förutsätter hög kompetens och ett ständig sug på att lära sig nya saker.